Jun 11, 2012

Demo bistro cake Part II

Asskm dan aloo untuk semua...semalam berdemo 4 jenis bistro cake malatop - Pecan Heaven, Double Indulgence, Chocolate Walnut Torte n Chunky Prune.

Alhamdulillah , 47 student join. Sepatutnya 56 orang. Frust gak pada yang  bagi notice last minute tak dapat join. Kecuali yang betul-betul emergency sebab sakit n ada kematian.

 Sebabnya saya terpaksa tolak lebih 10 permintaan student yang nak join sebab dah penuh. Tak adil untuk orang yang betul-betul nak belajar. Lagi satu saya dah buat persiapan lunch dan juga siapkan kek.

Tq pada student yang tak dapat datang tapi cari pengganti - Mimi, Izan Bangi n ada sorang lagi, saya lupa...

So untuk mengelakkan benda sama berulang saya, deposit tidak akan dipulangkan (dikira BURN) pada yang bagi notice last minute.

Tak pa...apa-apa pun seperti kelas-kelas sebelum ni, minggu ni juga kelas havoc mcam pasar borong Selayang...(hehehhehe). Tapi insyallah semua student dapat penerangan yang jelas sebab lontaran suara saya yang sangat tinggi. Tak yah pakai microfon yea...hehhehe.

TQ untuk kesemua 47 student yang join kelas semalam...
Dina, Myra, Lily, Ayu, Saadiah, Zainab, Shakinah, Nur Ainatul, Izah, Jun, Ainol, Norazita, Lieza, Noor Juliati, Nissa, Marshuhaila, Nor Hayati, Noraini, Siti Rashidah, Khzairi, Ita Mahat, Zaimah, Noraini, Ema, Ana, Nona, Hanis, Kak Fatimah, Rahayu, Yam, Noryati, Norliza, Noraini, Suhaini, Nor Khaisura, Puan Mai, Fiza, Norelmi, Siti Norjuliana, Siti Fatimah, Rashidah, Che Noraini, Nazreen, Azrina, Noor dan Syahadah.

Untuk semua - selamat buat kek-kek yang dipelajari, selamat berniaga dan selamat buat kelas bagi yang nak buat kelas...