Jul 31, 2012

KELAS DEMO 8 RESEPI TERBARU SAYA YANG AKAN KELUAR SAJI 15 OGOS

COFFEE NUT

KEK DURIAN MUSANG KING

Kek Cream Nangka Mastura Jambu

Magic Mousse Chocolate Cake

Kek Pisang Berempah

Kek Butter Peach

Kek Buah Bakar

Kek Chocolate Orange

DURIAN CREPES a.k.a Kuih Bantal Durian a.k.a pancake durian
Asskm dan alooo untuk semua.... semua senarai kek diatas (LAPAN JENIS SEMUANYA) adalah ciptaan terbaru saya untuk keluaran majalah SAJI pada 15 Ogos ni..

Atas permintaan student, saya akan buatkan kelas demo untuk semua jenis kek yang akan kluar Saji tu. Ok, saya tak nak anda salah paham. Takut satgi ada yang kata saya ajar resepi yang dah memang kluar kat majalah. 

Bagi anda yang tak nak bayar mahal untuk kelas demo ni,  anda boleh mendapatkan semua resepi ni kat majalah Saji yang akan mula berada di pasaran mulai 15 Ogos ni. Harga Saji kalau tak silap RM10. Tapi bagi yang anda yang nak tengok sendiri cara nak buat...yang tak puas sekadar baca resepi, boleh datang kelas demo ni.

Dan untuk kelas ni gak, saya akan perkenalkan satu resepi desert yang semakin mendapat perhatian - DURIAN CREPES (resepi ni tak dak dalam Saji). Pelajari cara buat crepes yang halus, nipis dan tidak mudah koyak menggunakan 5 jenis tepung.

Ok, ni details mengenai kelas bagi yang berminat.


TARIKH: AHAD 12 OGOS
MASA: 9 PAGI - 4 PETANG
HARGA KELAS: RM200

 BERMINAT...? Ikut langkah mudah berikut:

1. Bank in deposit RM100 ke account MAYBANK BZEE CAFE & BAKERY - 5051 76100 195
(Deposit TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN atau DIFOWARD  ke kelas lain bagi mereka yang cancel last minute. Tarikh akhir nak cancel - KHAMIS 9 OGOS.
2. Pas bnk in, sms ke 019 282 0053 dan nyatakan: NAMA dan KELAS 12 OGOS.
contoh: SITI MUSLIHA, KELAS 12 OGOS
3. Bayaran boleh dibuat mulai sekarang. TARIKH AKHIR bnk in deposit: JUMAAT 10 OGOS