Jul 15, 2012

Mula kerja pas cuti panjanggggg....

Asskm dan alooo untuk semua.....Hari ni dan semalam saya saya mula masuk dapur balik setelah puaih bercuti panjang buat keja kawen adik lelaki. Patutnya start Selasa ni, tapi saya terpaksa awalkan kelas 19 dan 20 ni. Sebabnya pada tarikh tu nak bersama hubby n kak ipar ke Johor. Selesai kenduri adik, kali ni merisik plak. Merisik untuk anak sedara saya Ayie. Merisik Farahah di Kampung Melayu Majidi.

Alhamdulilllah, Mas n Nazeha setuju untuk mengawalkan kelas DIY. Tq Mas dan Nazeha atas kerjasama anda berdua. Jasamu ku kenang....

Okehhh...semalam Sabtu saya berDIY ngan Mas. Mas ambik tujuk items - Russian Black n White, Red Velvet, Italian Raibow, Opera, Carrot Walnut With Cream Cheese, Pavlova dan Kek Kukus Anam Bulan.

Alhamdulillah. Cepat gak Mas settlekan keja dia. Kami start kul 11. Dalam kul 6.30 tu siap.

Mas tengah mendeco Red Velvet



Russian BW

Carrot Walnut With Cream Cheese


Italian Rainbow with Italian Buttercream
Pavlova


Kek Kukus Anam Bulannnn






Hari ni plak saya berdiy ngan Nazeha dari Kelang. Nazeha ambik 3 kek - Tiramisu, Snowy Peach dan German Black Forest. Cepat dan cekap Nazeha buat keja. Kami start kul 11. Kul 1.45 dah settle semua....fuuyooo...cayoklah Nazeha...3 kek tak sampai 3 jam...lain kali bleh ambik banyak lagi kek yea...hehheh


Nazeha ngan snowy peach dia....sorry, gambaq ketaqqq

Tiramisu

Snowy Peach

German Black Forest...