Nov 7, 2017

PJJ yang dinanti nantikan - BOMBOLONI with Silky smooth vanilla pastry cream dan EMPAT LAGI filling - Durian, Cheese, Pandan dan CHocolate.





PJJ yang dinanti nantikan - BOMBOLONI with Silky smooth vanilla pastry cream dan EMPAT LAGI filling - Durian, Cheese, Pandan dan CHocolate.

Resepi original hasil R&D saya.

RM50 sahaja untuk Ahli Kelab Online Bzee Bakery
Normal Price RM80

RM70 untuk bukan ahli

Normal price RM100

TERMASUK FREE RESEPI PUFFIN MUFFIN dan SALTED CARAMEL PASTRY CREAM

Tawaran SAH SEHINGGA SABTU 25 November 2017.

Cara nak beli:

1. Bank in FULL PAYMENT KE acct Maybank Bzee Cafe Bakery 5051 76100 195.

Wasap bukti pembayaran, nama anda dan pjj apa yang anda beli ke www.wasap.my/60192820053

Contoh : zalina Bomboloni

2. Saya akan add anda dalam FB GROUP PJJ BOMBOLONI

Ada lagi offer special untuk anda..siapa yang beli PJJ Bomboloni, boleh beli PJJ COLEK JAH RESEPI ASLI THAI dengan harga RM20 sahaja.


NORMAL PRICE RM40

Cepat rebut peluang ni sebelum offer tamat.


CARA MENJADI AHLI KELAB ONLINE BZEE BAKERY

Yuran keAhlian seumur hidup
RM100.

Bank in Ke account Maybank bzee cafe bakery 5051 76100 195.

Lepas bank in wasap bukti pembayaran dan bagi maklumat berikut ke 019 282 0053.

Nama penuh
Ic
Alamat penuh
Email Add

Saya akan bagi nombor keahlian. Dan anda layak dapat discount untuk Semua resepi pjj saya.


Saya ada hampir 100 resepi pjj. Rujuk bzeecake.blogspot.com
Click di resepi online

Labiu

Zalina