Aug 10, 2012

TARIKH BARU DIY OGOS DAN SEPTEMBER

Askm dan alooo untuk semua...

Saya senaraikan tarikh-tarikh baru untu kelas DIY untuk yang berminat nak daftar. SEMUA TARIKH TERTAKLUK KEPADA PERUBAHAN... (saya akan pulangkan deposit sekiranya saya terpaksa membatalkan kelas)

1. Semua kelas DIY akan bermula pada pukul 11 pagi sehingga selesai
2. Sila bawak apron

 Mcm mana nak daftar untuk kelas DIY

i. Klik kat Apa itu Kelas DIY (under Labels, atas sekali sebelah kanan)

ii. Pilih apa yang nak blajar daripada senarai yang dinyatakan. Minimum 2 kek dan maksimum 8 kek. Anda juga boleh ke facebook saya - Zalina Yahaya untuk lihat album kelas-kelas terbaru yang saya tawarkan.

iii. Emel saya - bzeebakery@gmail.com. Nyatakan apa yang anda nak belajar dan TARIKH yang nak. Saya akan reply dan bagi sebut harga.

iv. Kalau setuju, bayar 1/2 deposit untuk book date yang anda pilih....(memandangkan akan ada yang akan mintak tarikh yang sama, saya hanya akan bookkan date untuk mereka yang bayar deposit dulu)

OGOS

ISNIN 27 OGOS  - Full
SELASA 28 OGOS - Dah dibook tapi boleh menyelit
RABU 29 OGOS - Full

SEPTEMBER
(MINGGU PERTAMA) 

SELASA 4 SEPTEMBER - Full
RABU 5 SEPTEMBER
KHAMIS 6 SEPTEMBER
JUMAAT 7 SEPTEMBER- dah dibook tapi boleh menyelit


MINGGU KEDUA
SELASA 11 SEPTEMBER
RABU 12 SEPTEMBER - Full
KHAMIS 13 SEPTEMBER - Full
JUMAAT 14 SEPTEMBER - Dah dibooked tapi masih boleh menyelit

MINGGU KETIGA
SELASA 18 SEPTEMBER - Full
RABU 19 SEPTEMBER
KHAMIS 20 SEPTEMBER
 JUMAAT 21 SEPTEMBER - Full


MINGGU KEEMPAT
SELASA 25 SEPTEMBER
RABU 26 SEPTEMBER - Dah dibook tapi masih boleh menyelit
KHAMIS 27 SEPTEMBER - Dah dibook tapi masih boleh menyelit
JUMAAT 28 SEPTEMBER - Full

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya - Zalina Yahaya - 019 282 0053