Nov 15, 2012

Dua hari berDIY ngan Zainah dari Bintulu, Sarawak....

Assskummmmmm dan aloo untuk semuaaa...Sebelum tu, saya nak ucapkkan Salam Maal  Hijrah untuk semuaaaa. Tahun baru dan kita juga perlu menjadi orang baru. Orang baru maksud saya orang yang lebih baik dari sebelum ni. Kalau sebelum ni dah baik, tahun kena lagi baik...kannn? hehehe.. lawak jerr...tapi apa pun bagi saya kena sentiasa berusaha untuk jadi orang lebih baik. Dan yang penting lagi kita tak putus asa untuk berusaha menjadi insan yang sentiasa diberkati Allah dalam apa saja yang kita buat....Insyallah..

Selasa dan Rabu kelmarin saya berDIY ngan Zainah. Student pertama dari Sarawak. Dari Bintulu. Tapi Zainah sebenarnya orang Terangganu. Dia kawen ngan orang Sarawak. Sekarang menentap di Bintulu. Husband mengajar kat UPM sana.

Hari pertama Zainah blajar Cupcake deco, Painted Rolls n Ala-Ala Opera Slice Cake. 2nd day plak dia blajar 4 jenis kek - Russian BW, Italian Rainbow, Red Velvet dan Double Indulgence. Satu lagi - Durian Crepe. Hari kedua, Zainah diselit oleh Zu dari Nilai.

Jom tengok gambaq-gambar hari sepanjang kelas
Ala Opera Slice Cake

Japanese Cripsy Cream Puff

Painted Rolls - Zainah pilih design paling selamat n sempoi...dia malas nak buat susah-susah..yang susah buat kat rumah...hmmmm...bolleyyyyyyyyy....?

Russian BW


Italian Rainbow

RV

Zainah tengah mengerip





Ni Zu...pun tengah mengerip....

Untuk Zainah n Zu....tqvm yeaaa...ada rezeki kita jumpa lagi....